همه چیز

داستانی ساخته شده از خودم

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ب.ظ

                                              به نام خدا

این داستان اول در کانال قهرمانان در تلگرام گذاشته شده است و هر کپی پیگرد قانونی دارد.

یک روز مرد عنکبوتی با همکارش به جایی می روند که در انجا جنگ بزرگی برپا بود.انها دیدند که قهرمان هایی هم می جنگند که یکی از دشمنان بزرگ سوپر من در انجا بود و داشت یک قهرمان را می زد.اسم اون قهرمانی که داشت دشمنه می زد فانوس سبز بود.سوپر من هم تا او را دید به کمک او رفت.مرد عنکبوتی هم با دشمنان می جنگید که ددپول یک ان با تفنگ هایی که داشت همه ی دشمنان رو زد.تیر هایی که زد هیچ کدامشان خطا نرفته بود و هیچ کدامشان به قهرمانان نخره بود.همه از ددپول تشکر کردند و به خوبی و خوشی به خانه هایشان رفتند. صبح روز بعد ددپول با خوشحالی راه می رفت که یک دفعه تمامی خبرنگار ها دور تا دور راه او را گرفتند.انها پرسیدند که شما قهرمان ها را نجات دادید.چطوری این کار را کردید؟


ددپول نمی خواست به حرف قهرمان ها جواب دهد که مرد عنکبوتی می اید.ددپول را بغل می کند و بعد تار به دیوار های ساختمان ها می زند و مرد عنکبوتی و ددپول از انجا می روند.خبرنگار ها شگفت زده به دوربین نگاه می کنند و می گویند<<مرد عنکبونی ددپول را بغل گرفت و برد و نذاشت ما حتی یک سوال از ددپول بپرسیم>>


مرد عنکبوتی ددپول را به خانه اش دعوت می کند و ددپول هم قبول می کند.وقتی ددپول به خانه ی مردعنکبوتی می رود چیزی توجه ان را جلب می کند.او سوپر من است که توجه ددپول را جلب کرده است.ددپول با تعجبی از مرد عنکبوتی می پرسد:<<سوپر اینجا چه کار می کند؟>>مرد عنکبوتی هم می گوید:<<او همکار و دوست من است.من هرجای مامورتی که می روم او هم با من می اید تا بتوانیم بهتر ان ماموریت را حل کنیم.البته این هم بگم که کار برای هر دومون راحت است.اگر خواستی تو هم می توانی در گروه ما که اسمش قهرمانان هست باشی.اگر تو بیای می شیم3 نفر.راستی چی می خوری؟چای یا قهوه؟>>ددپول می گوید:<<خیلی دوست دارم که تو گروهتون بیام اگه اجازه بدین. اها راستی گفته بودی چای یا قهوه.من قهوه می نوشم>>بعد که مرد عنکبوتبی قهوه اورد..........


بقیه داستان سری بعد

کپی=حرام

نویسنده:امیرعلی اصغری

اگر این داستان را به همراهادرس کانال تلگرام و نویسنده کپی نکنید<اصلا کپی نشود.اگر نیاز فوری داشتید>این داستانی که کپی کردید بسیار حرام حساب می شود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸
امیرعلی اصغری

نظرات  (۱)

۲۸ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۰ خانه سلامتی
به ما هم سر بزنید 
پاسخ:

چشم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی